TuneList - Make your site Live

Thursday, November 25, 2010

abnormal family

don't know need how to describe my family members.
is it all of them were abnormal? xD
just like last week,i post a status.
actually i am saying about my friend..i can't lost them :')
but my smallest uncle called his wife(my aunt) after saw my post, and discuss with her what i mean in the post.
they say i am in relationship =.= Omg!
then my uncle post on my mum's wall,said some joyous occasion will be happen.
my mum said she will become someones 岳母 soon =.=
my uncle still told my mum"孩子在这段时间都应该经历这种事情,那才会长大...不用担心"
after heard these,i really gong ki~ @@
please la ><
stop misunderstand me!!
people still SINGLE kay????!! :\
i won't explain to them..
我是清白的! T.T







我说的每一句话都会很小心..
可能有时会说错,被误会了吧
但是..为什么就是不能专心的听听我说
为什么每次都是那样...要怎样就怎样~有没有站在我的立场为我想过??!
为什么人总是那么的霸道
为什么人可以说话不算话
为什么一样的一句话一直再重现!
为什么?为什么???

够了~
我不想再听,看到了
人会累的...
我不玩了~我败给自己!!
算是我的错,我一厢情愿


对不起,那些叫我开心的朋友们
对不起,浪费你们的时间
对不起,让你们不停地听我发牢骚
对不起,麻烦你们了
很对不起,我答应你们的事都是骗你们的...
我不要你们担心.
对不起爸妈姐,我对你们的冷漠... ><

No comments:

Post a Comment